Termékek Menü

Vásárlói tájékoztató

 

 

Corvin Plaza Bevásárlóközpont

Földszint, a Corvin mozi felőli bejáratnál

 

Árkád Bevásárlóközpont

Aluljárószint, az éttermeknél

 

 

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ

Az Ön által vásárolt termék a CARPISA divattáskák, bőröndök és divatkiegészítők körébe tartozik.

Anyaga lehet valódi bőr, műbőr, textil vagy egyéb szintetikus anyag, illetve ezek eltérő arányú kombinációja.

Gyártó: CARPISA Italy

Származási hely: R.O.C.

Forgalmazó: Rubikon Fashion Kft.

 

Néhány tanács a termékek ápolásához

A bőrtáskákat tisztítsa semleges arclemosó tejjel vagy krémmel, amit egy puha-lehetőleg pamut-ruhadarabra vigyen fel, és azzal kenje át a táska felületét, különösen a jobban igénybevett részeken, mint a pántok és szélek. Tartsa a táskát a vásárláskor kapott vászonzsákban hűvös, száraz helyen.

Szarvasbőr táskáknál először kefélje át a felületet egy lágy sörtéjű kefével. majd lágyan dörzsölje át az anyagot egy finom dörzspapírral. Végül egy fehér, tiszta, száraz, finom ruhadarabbal óvatosan távolítsa el a felületről a port. Bőrárut soha ne szárítson napon vagy hajszárítóval!

Az ABS és polikarbonát bőröndöket óvatosan törölje át egy nedves ruhadarabbal, majd törölje szárazra a felületet. Száradás után lehetőleg kenje át szilikonnal, hogy a felület visszanyerje fényét, és karcmentességét. Húzózáras termékek esetében célszerű és ajánlott a húzózár viasszal vagy szappannal történő végigkenése a használat megkezdése előtt.

Kötött és textil divatkiegészítők esetében (sál, sapka) csak kézi mosás javasolt, finom mosószerrel, centrifuga használata nélkül.

 

A vásárlók minőségi kifogásának intézését a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szabályozza. A szavatossági idő fogyasztói szerződéseknél 2 év.

A minőségi kifogás akkor érvényesíthető, ha a termék meghibásodása, károsodása rejtett anyag- vagy gyártási hibára vezethető vissza.

A szavatosság ugyanakkor nem terjed ki a termék azon hibáira, melyekre az eladó a vásárláskor felhívta a vásárló figyelmét.

Ha a termék rendeltetésszerű használat, ápolás, tárolás ellenére meghibásodik, a szavatossági időtartamon belül reklamáció nyújtható be. A szavatossági joggal a fizetési bizonylat bemutatását követően a vásárlás helyén élhetünk.

A szavatossági idő első 6 hónapjában automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha az eladó ezzel nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a fogyasztó valamely hibájából keletkezett.

A hetedik hónaptól a kétéves időtartam végéig, amennyiben az eladó nem ért egyet a vevő reklamációjával, a bizonyítási kötelezettség megfordul, és a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a vásárláskor benne volt a termékben.

A szavatosság érvényesítéséhez szükséges a vásárláskor kapott blokk, melyen szerepel a tranzakciót azonosító vonalkód.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépésben illetik meg. Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét kérhet, azzal a megszorítással, hogy nem okozhat aránytalan többletköltséget az eladónak.

Ha nem javítható a termék, kicseréljük az egy, az eredetivel megegyező, új termékre. Ha már nem lehetséges a csere, és a vásárló szeretné levásárolni a vételárat, mi ezt természetesen támogatjuk. (Figyelem: teljes áron vásárolt termék értékének levásárlásakor nem vehető figyelembe semmilyen árengedmény vagy akció!)

Ha a hiba a rendeltetésszerű használatot nem akadályozza, a vásárló árengedményt kérhet. Ha ezek egyike sem valósul meg, végső esetben a vásárló elállást kérhet, mely a teljes vételár visszafizetését jelenti.

Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba esetén a vásárló nem kérheti az elállást!

A szavatosság nem foglalja magában a kopásokat, karcolódásokat, a súrlódásból, ütközésből, leesésből eredő egyéb sérüléseket, tehát ha a termék rendeltetésszerű viselet mellett elhasználódik, az alapvetően nem jogos ok a reklamációra.

A szavatosság nem tartóssági vagy kihordási idő, hanem egy jog arra, hogy egy adott időtartamon belül a termék meghibásodása reklamálható legyen.

FIGYELEM! A következőkben felsorolunk néhány olyan esetet, amelyek nem tartoznak a szavatosság tárgykörébe

Bőröndök esetében egyenetlen útfelületen (pl. murva) történő használatkor a kerekek túlzott kopásnak lehetnek kitéve, amelyek a kerekek idő előtti elhasználódását eredményezhetik. A bőröndök felülete sérülhet, karcolódhat a használat, különösen repülőutak során. Ha sérülten kapja vissza bőröndjét, mindig vetessen fel jegyzőkönyvet a repülőtéren! Ennek hiányában nem tudunk majd Önnek segíteni!

Női divattáskák esetében előfordulhat a termék felületének elszíneződése, amennyiben a termék a használat során folyamatosan olyan anyagokkal érintkezik, amelyek nem megfelelően színtartóak (pl. farmer ruházat).

A termékek kopása természetes folyamat, amely általában a táskák alján, szélein jelentkezik. A lakkbevonatú táskák és kiegészítők sérülékenyebbek, a felület a normál napi használat mellett is gyorsabban karcolódhat, mint a más anyagból készült termékek felülete.

Bizonyos fajta, velúrhatású szintetikus anyagok bőrrel érintkezve „elzsírosodhatnak”, mely jelenség ezen anyagok természetes velejárója.

Ügyintézés egyéb, nem meghibásodással összefüggő esetekben

Ajándékba vásárolt terméket legfeljebb 5 napon belül cserélünk, amennyiben azt még nem vették használatba. A cseréhez szükséges a vásárlást igazoló blokk, a tranzakciót azonosító vonalkóddal. Kizárólag használatba nem vett terméket tudunk cserélni, mely eredeti csomagolásban van, minden tartozékával (hosszú pánt, táskadísz, bérlettartó stb.), árcímkével. Ellenkező esetben sem cserélni, se a vételárat visszafizetni nem áll módunkban. A levásárlási idő maximum 30 napra meghosszabbítható, naptári éven belül.

Teljes áron vásárolt termék értékének levásárlásakor nem vehető figyelembe semmilyen árengedmény vagy akció.

 

Mi abban vagyunk érdekeltek, hogy Ön visszatérő vásárlónk legyen, és mindannyiunk megelégedésére tudjuk rendezni az esetleges reklamációkat. Ezért előre is köszönjük az ilyen esetekben tanúsított megértését és ígérjük, tudásunk és igyekezetünk legjavával oldjuk meg a problémákat. Reméljük örömét leli majd a nálunk vásárolt termékben, melynek használatához jó egészséget kíván a Carpisa Team!